Friday 6 December 2013

I'm Back



Assalammualaikum & Hi everyone. A bit to long I'm not updates this blog yaa because this year I have a big examinations (PMR). So apa lagi kan, kena fokus la . Nak update blog ni memang tak sempat la . Budak exam biasalah weekend pon busy dengan homework & tuition right . But now , In Sha Allah I will updates this blog . Jadi kepada sesiapa yang baru visit blog aku ni, aku nak bagi tahu yang aku dah lama menceburi dalam dunia blogger ni ( Menceburi okay!) perghh ayat kalau boleh nak gramatis lagi . Tapi aku tahu mesti ada yang pelik kan? . Pelik la kan sebab kalau blog ni dah lama why doesnt have  any updates pon sebelum ni kan . So now I will tell you WHY . Actually aku da pernah updates blog ni but aku dah buang . Because what , because aku tak  suka baca apa yang aku updates dulu . Entahlah susah nak explain. Sometimes aku cakap dengan diri aku sendiri *Eee kenapalah aku ni Stupid sangat updates benda-benda macam tu dulu* . Aku rasa semua yang aku updates dulu tu semuanya merepek! . Maybe time aku update-update blog dulu tu aku masih belum matang kan. So now, aku nak updates blog ni tentang life aku . Aku nak kongsi pengalaman lama yang telah banyak mengajar dan mematangkan diri aku . Aku akan kongsikan something yang bermanfaat or tentang kehidupan aku je kat blog ni . Bagi aku pengalaman yang buruk banyak mengajar kita erti kehidupan yang sebenar . So learn from it . "Learn from your past" . Tapi jangan ulangi kesalahan yang sama pulak . Okay sampai sini je dulu. I will updates a new posts later okay . Assalammulaikum again & bye 

No comments:

Post a Comment